Obsah:

Jak vypočítáte PPC?
Jak vypočítáte PPC?

Video: Jak vypočítáte PPC?

Video: Jak vypočítáte PPC?
Video: How to Calculate the Right PPC Advertising Budget 2024, Listopad
Anonim

Jak vypočítat správný rozpočet PPC reklamy

  1. PPC reklama je jedním z nejdůležitějších moderních reklamních trendů.
  2. PPC Rozpočet = (počet zákazníků / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Počet zákazníků = (Příjmy / Období prodeje) / Průměrná částka prodeje.
  4. Počet zákazníků = (10 000 / 2) / 1 000 = 5 zákazníků.
  5. PPC Rozpočet = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 USD.

Kromě toho, jak měříte PPC?

  1. Zobrazení – počet zobrazení reklamy na stránce s výsledky vyhledávání.
  2. Kliknutí – počet, kolikrát někdo klikl na vaše reklamy.
  3. Míra prokliku (CTR) – procento kliknutí vydělené počtem zobrazení.
  4. Cena – celková cena za všechna kliknutí.

Někdo se také může zeptat, kolik bych měl utratit za PPC kampaň? Obecně řečeno, jak moc měl by jsi strávit na Google Ads se velmi liší. Můžeš strávit pouhých 50 USD měsíčně nebo více než 10 000 USD nebo více. Jak moc skončíš utrácení závisí na vašich prodejních cílech, na tom, jak velkou geografickou oblast cílíte, objemu vyhledávání a konkurenceschopnosti odvětví.

jaká je dobrá ROI pro PPC?

Pokud jste například měli zisk z reklam 100 USD a provozovali jste PPC za 50 USD, váš vzorec by byl (100-50)/50. To vyjde na 1, což po vynásobení 100 je vaše procentuální návratnost investic: 100 %. Pokud jste místo toho ze stejných reklam vydělali 200 USD, 200–50=150, 150/50=3, 300% ROI.

Co jsou metriky PPC?

9 nejdůležitějších PPC metriky Kliknutí: Počet kliknutí na placenou reklamu. Cena za proklik: Průměrná částka utracená za proklik. Míra prokliku (CTR): Jak často se na vaši reklamu klikne poté, co byla zhlédnuta. Skóre kvality: Google měří kvalitu a relevanci vašich reklam, klíčových slov a vstupních stránek.

Doporučuje: